BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12.1.10

HAPPY NEW YEAR U ALL!!!!!



NYAH HEY TUNGGU MEK!!!!!

kan tetap ni pose2 lari2 anak dlm utan....... *matila gilebabi*





cepat nok bakar meriam tu!!!!





kan merase bakar bunge api sendiri.... *hi halim the pon*




merase sgt kn....org siap dh tunai azam baru....aku baru nak sambot new year how????
mcm biase alasan aku sah2 busy kn......hang tak busy ka?......




terus pose2 becucok tanam sambil ternak ayam sekali gus...gigih!!!!




kan ni la 1st entry aku untok tahun baru nie........awal2 dh nak mengumpat orgkn........org buat entry hat cite baik2...aku lak cite menhanjeengkan org kn....matila belom tobat lagi ni tunggula 2012........




sat na mek nak check langit dulu na!!!!



cite die hat nie.........ari tu time aku balik keje......time tu aku baru nak naik umah





kan merase tema busana 2010 aku persis Osama bin laden kan.......





tup2 kedengaran name suci murni aku diseru2 kn......tgk2 rupenye jiran aku....org panggil die adek.....rasenye sebaye kot ngan aku....aku idakla rapat sgt ngan die nie.....tapi dulu ex housemate aku kawan rapat ngan si adek nie....

ok sebelom tu aku nak buat story pasai ex housemate aku nie......name jntan die Mohd loqman Norhakimi.....name betine die KAT...!!!!!!...





kn feeling Chaterine Zita Jones sgt......walhal.!!!!






terime kaseh!!!!!!....




kat nie ade buat taik ngan aku dulu.......dh la masuk umah tu tak diundang......pastu tagih simpati la kat aku cakap mintak tolong bagai!!!!......bende nie jadik sebelom raye dulu....dh 2-3 bulan die tak bayar sewe umah.....mek selaku madam besar harusla menjadi ceti u all.....lagi beberape ari nak raye nie...gaji org pon dh out....die buat selambe je.....tapi nie gigih beli baju raye bebakul2 kn....duit sewe tak bebayar how?.....

so dgn gigihnye aku pon call la die dari opis mintak die bayar sewe....aku tak tengking2 ok.....aku cakap elok2 je......pastu boleh die cakap die nak kuar umah tu petang tu jugak....syial tak nok!!!
nak tak nak aku tak leh buat ape la sbb die cakap nak balik kampong.....walhal aku kene kelentong bulat2.....ari die kuar tu die terus gi dduk kat umah kawan die kat sunway....sundell punye pondan kucing!!!!!

tapi takpe aku dh maap kn die sempene tahun baru nie.....ko carik la idop ko sendiri...

tu takpe la aku pon dh mmg lupe hal tu.....tapi hat lagi sorang nie.....name si Adek nie...kawan baik si Kat tu....meluat aku.......

macam nie lepas si Kat tu kuar je dari umah sewe tu......kalu jmpe je mesti nak up2 kan si kat tu depan aku......selalunye pekataan petame die cakap mesti



KO NAK TAU NOK....SEJAK SI KAT TU KUAR DARI UMAH KO.....AKU TGK MAKIN ADE IDOP DIE KAT LUAR TU!!!







heyyy sundell bulong ko kenape kn!!!!!...... *mule la aku nak cat fight nie*



selalunye aku balas......

ADEK OOOIII......AKU NI BUKANYE MAK HAYAM NAK BELE CHICKEN2 TEBIAR NIE.....DIRI AKU SENDIRI TAK TEBELE.....DIE ADE IDOP KE APE KE....PEDULI APE AKU.....APE KO INGAT AKU NAK JELOUS2 TONGGENG KE!!!!



kan merase sgt......bukan ape kalu sekali due takpe ni...hat jumpe je perkataan same ko cakap ngan aku.....ni sah2 korang dh bepakat nak bagi mek fed up kn

Then ari tu pon aku teserempak ngan si Adek nie lagi.....waktu tu aku tgh demam tahap dewa gitu.....mcm biase takde salam bagai...ko bukak story pasai kawan baik hang tu lagi!!!!!

NOK AKU TGK SI KAT TU DH KAYE NAK MAMPOS.....SEKARANG NIE SIAP DH PAKAI BARANG2 BRANDED GITU......HAT KASUT JE DH 3-400 INGGIT.......KO ADO!!!!



disebbkn kepale hotak aku tgh ting tong aku buat blur2 je la kn



EEERRRMMMM....OOOKKKEEYYY......WHATEVER!!!!!!...... *bleh*



tak pasai2 si Adek nie terus naik hangin sbb aku buat2 tak dengar



KEPALE HOTAK KO NOK.......DIE DH KAYE LA...SIAP BELI BAJU KAT KEDAI BRANDED!!!



kan merase aku kene kepale hotak kn.......awat ko sentap aku buat tak layan...... ko nak aku buat muke shock2 ke takkale ko ajukan ayat2 ko tu kn.....





APE...KO NAK SANGAT KERIS SAKTI MEK NIE......NAH!!!!!!


yg ko nak up2 kn sgt si Kat tu kenape.....setau aku .....aku lagi kenal si Kat tu dari ko....dari ko nak menghauk kn aku lagi baik ko yg berubah....aku tgk ko nie hat ujong bulan je tukar keje...hat ujong bulan je tukar keje.....NO LIFE AT ALL!!!!!... *matila jahat sgt mulot nie*

yg si Kat ni pon satu hal....dh tau aku dh tak nak tgk muke die....siap2 call2 aku bagai......cakap nak jumpe la itu la ini la.....last ari tu die ade call aku...aku terus cakap straight to the point kat die...

NOK SEKARANG NIE KO DH BUAT TAIK NGAN AKU...KO BERANI CALL AKU LAGI KN....KO KENAPE SUNDELL!!!!!..... *bleh mcm tu*


sat na aku nak call AJ jap nak bagi tau ade audition petandingan nyanyi kt dalam siaran tamil.....


NYAH MANE HANDPHONE MEK NIE!!!!






ooooppppsss!!!!





ko pakai la ape2 barang branded sekali pon.....hang tetap mcm abg Daud jugak kn.... *matilako*




Siap die bleh cakap nak dtg lepak2 umah aku bagai kalu die ade mase.....muke tak tau malu sgt....ko dhla berutang ngan aku.....pastu ko blah je....then senang2 nak aku ampon kan ko...ko sape nyah!!!....dh la dh cemari daulat aku kan....

kalu ko dtg gak kat sini




AKU PULAS JAMBAK KO NOK!!!!



kan dari aku demam lite2 terus meleret sampai ke ari ni dek kene penangan mulot2 puake tu kn...
org baru nak kurengkan dose tahun baru nie....depa pi tambah lai.....ape kes nie!!!!.....

sempene tahun baru ni ape u all punye azam ....

aku tak penah ade azam pon selame nie.....*matila takde idop sgt*......ape yg belaku aku terime je.....tak reti lak aku nak set2 azam bagai...buat tak dapat tak nanges tonggeng ko...

tu saje untuk rencane puake aku kali nie...

wasalam!!!






Awat babi sgt hanjeng nie nak gigit jubah aku nie!!!!!




3 comments:

A.I said...

SUMPAH aku pon sama tak pernah nk berazam! ekekekeke...kita kan sespesis. ;P

ohooo...nampak sangat la kucing jalang tu berpakat ngan adek bangkai tu yoi oii! saje jelah tu nk jumpa kau kunun nk meRIAK. lps ni kalau si bangkai tu UP lagi kucing jalang tu, kau sound je "ha, kalau dah kaya sgt..bak sni bayar utang aku balik!"

lps ni takyah la kau kesian kan kucing2 jalang tu yoi. nyusahkan badan je..baik tlg hanjeng. (eh, apa kau merepek ni jah?)

ayoi said...

kan sedeh kak ngah sorang je comment nie...how????

lari msk gue!!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ayo sentapppppp Fonen verangan itu...very the Dog!!!
<nape name aku terbabit , dah tu ko nk suh aku masuk nyanyi tamuilk !!! ape ki henggat aku Miss Bollywood