BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19.3.10

ALICE BINTI WAK DOLLAN!!!!





Bleh.... masok2 je pose tgk lobang jubo sape yg lebar sgt nie!!!!!!




kan u all....hang maseh ingkt sape cheq?????......mane taknye sekejap on sekejap off sgt blog nie kan.......tapi takpe cheq ttp akan update .....hang tunggu je la.....

ari selase malam ari tu Halim ajak tgk wayang uall.....so dgn gigih mek balek sharp 5.30 ptg.....pondan tu berie sgt nak tgk cite alice in wonderland......dari awal tahun ari tu asyik heboh pasai cite tu.....mek pon nak tompang sekaki uall

but thanks to halimah jongang sebb spedo aku kn.......

hahahaha close up sgt kn!!!!



meh sini aku tunjuk poster alice tu dulu sebelom mek story mory





kan meriah sgt posternye...kagum!!!





mmg aku ngan halimah jongang nak sgt tgk cite nie...al maklumla pengarah die kan tekenal u all......si tim burton tu.......sebenarnye mmg dh lame dh nak tgk....tapi asyik2 penoh je syial kn!!!!

tup2 ari selase tu ade lak seat tu pon bukan 3D punye.....dh la seat weall kt barisan 3 paling depan.......tak teleng kepale ko tgk screen...tapi takpe yg penting dpt tgk cite ni kn.....






bleh mek dduk dlm wayang pakai seat belt....




we all dapat tiket pukul 9.30 mlm punye......semue seat full uall...........memule start cite tu ok lah.....lame2 tu mcm ape nie cite nie kimak sgt........takde yg menarik lansong!!!!
dengan dlm wayang tu sejok nak mampos bagai...siap gigil2 uall......tak kecot telor ko kesejokan kt dalam tu

hahahah asam kecot sgt nie!!!!




serious cite nie aku bagi D- .......biase2 je......u all jgn kompius,ni bukan cite remake alice waktu kite kecik2 dulu....ni pasai sambongan Alice dh besar panjang yg pegi balek ke wonderland...ni ala2 sambongan cite dulu la nie.....mmg la grafik die tip top uall.....tapi mcm takde jalan cite...mmgla aku tau nie cite untok budak2......thats why la aku cube jadik kanak2 riang kat dalam tu....tapi still takleh gak nak suke ngan cite nie.....

tapi ade beberape watak paling aku suke uall





Tweedledum & Tweedledee ni kembar tapi depa selalu gadoh je...comei sgt kn......tapi scene depa sikit2 je...tak puas sgt



yg hat lagi satu aku suke




kucing nie.....tak ape tah name die...tapi mmg comel sgt.....die nie leh terbang ngan hilang sekelip mate.......ni pon sekejap2 je die kuar




yg paling aku kompius watak johnney depp tu...die jadik mad hatter.........






kan mad sgt die.......tapi die takdela watak hero dlm nie uall.....tapi kenape semue poster asyik2 kuar gmbr die je.....pasai die famous ka depa asyik2 kuarkan muke die je....kesian kt heroin die....

bagi aku takde yg special sgt pasai mad hatter nie......mmgla johnney depp tu pandai belakon gile2 kn......tapi mcm dh naik boring lak...asyik2 die je jadik watak pelik2 kn...dulujadik pirate ting tong...pastu jadik willy wonka

kalu aku la pengarah cite nie...baik aku amik






m daud kilau jadik Mad hatter....hahahaha!!!!




cite mcm kimak satu hal.......kat belakang aku ni pon satu hal.....depa dtg satu keluarga......diangkutnye sekali anak2 kecik depa......ok fine lah mmg cite tu pon utk budak2 kn......yg paling aku geram dari mule sampai abiq budak2 tu asyik2 tendang2 aku punye kerusi je.....depa pon tau cite tu mcm syial so depa buat la aktiviti lain kn......serious tension ok...mak bapak die senyap je.....kok iye pon ko nak training anak ko jadik jagoh penyepak bola pon agak2 la kn....ko tau tak anak ko tu tgk menyepak MAK HAYAM BESAR!!!!

bukan aku je kene u all seat halimah jongang pon kene sepak sekali...how!!!!
hang tak tgk lagi halim naik hantu!!!!







kan gigi tetap tema halimah jongang kn!!!!





aku malas la nak pandang belakang.......tapi kok iye budak2 yg sepak uall.....kok bende lain yg sepak...how!!!!





kan mak bapak budak tu tgh bejimak kot....how!!!!




sampai ending cite tu......aku tunggu gak klimak cite tu...tapi non ado uall........so mek ngan halim tepingge2.....die pandang aku....aku pandang die







kan tetap nie mek pandang halim dgn keayuan sgt!!!!!




serious cite alice ni mmg tak best lansong......hang dh tgk ka....hang suka!!!!!.....dari ko tarok tajok cite ALICE IN WONDERLAND.....lagi elok hang tukar tajok jadik ALICE IN WONDER BRA!!!!

nasib baik halim yg spedo mek...so next week nak tgk cite clash of titans pulak...mintak2la best...time tu mek pulak kene spedo halimah jongang

uall sekarang nie mek tgk ketagih facebook ...hahaha org lain dh jauh kehulur cheq baru nak start main....hahahaha...tu yg malas nak update blog tu...gi la lawat mek kat sane na!!!!





HALIM HANG PEGANG KUAT2...MANE DESTINASI KITE SETERUSNYE!!!!!


13 comments:

Eye_nee said...

Ko peminat rela mati M.Daud Silau ye Yoi..citer2 ko selalu gak ada nama mamat ni...gelak jer akk baca ayat2 ko ni Yoi...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

nasib uolzzzz la anak2 ayan mek....vangge kan sangat cite2 cam gitu !!! wajah melayu,filem Malaysia uolzzzzzzzzzzzz!!!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

nasib uolzzzz la anak2 ayan mek....vangge kan sangat cite2 cam gitu !!! wajah melayu,filem Malaysia uolzzzzzzzzzzzz!!!!!

A.I said...

Lor!! Sumpah aku ingat criter tu best. aku dah mmg agak kau musti gi tengok punye. rupanya criter cam haram ye? hohoho...

loi, cantek kote kau kecut cam asam tu. bak sni barang sekeping dua, nk masak lauk asam rebus.

ayoi said...

KAK EYE_NEE : hahaha yess uall...sape yg tak minat abg daud kite kn!!!!
mak hayam besar tu!!!

AJ : Kan hang sorang je la tgk cite melayu uall.....mek cabar ko tgk cite bohsia jln pilih jalan hitam tu...hahahah sesuai ngan hang.....

KAK NGAH : hahahaha sedap di buat jerok!!!1

Anonymous said...

hahaha.. best laa blog ko ayoi.. tertunggu2 aku citer seterusnya.. aku mmg peminat setia blog ko, hari2 aku baca tau.. rajin2 le update.. (joyah)

ayoi said...

JOYAH : thanks miss joyah.....mek sayang uall...!!!!!

N.Q.R said...

nak add ko kat FB!!!nak cari macam mana??

*Dak kecikkk* said...

1st singgah ke belog ni..
bisa membuatkan mek gelak guling2..
sokka2..i follow.

ayoi said...

NQR : ni aku punye email ayoi1310@gmail.com

DAK KECIKK : kan welcome to my ting tomng world uall !!!!

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY said...

nasib i xsuke tgk wayang..maka tunggu je la..sure xlama lagi kuar kat astro..kan?kan?hahahah...

Anonymous said...

sebenarnyer ayoi yg nk sgt tgk cite nie..waktu gi wyg tuh gigih dier pakai gaun ala2 alice in the lalaland. siap pegang cekedi. how? aku yg naik malu. -HALIM MUSLIMAH-

el said...

mmg x best cite ni pun..plak tu lm gilerrr..smpi anak2 el buat movie kt dlm wayang tu..kahhhhhh