BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25.2.10

SCARY HOKEYY!!!!





TERIMELA PESEMBAHAN OPENING DARI MEKK!!!!

tu diah penari2 aku dh bukak step dulu.......tunggu aku je masok!!!!





matilaku masok2 je tesembam pulak!!!!!



hahaha kan merase tesungkoq kat awal kemunculan........samela gak ngan story ak nie....
semalam 5.30 ptg aku dh cabut lari balik umah........tup2 sampai2 je kat umah teringin lak nak makan pehe ayam...so gigih nie gi carik ayam kat kedai basah!

pas masak nasik bagai........aku terusla panaskan minyak....then sambil tu bukak channel MTV sambil dngar lagu2 rancak kn............then minyak dh panas aku masok kn la ayam tu...tup2 terus lagu lady gaga bekumandang u all.....terus aku amik stage....dan memasing kekude depan tv...how?.......sunggoh asyik sekali aku menari sebijik mcm anak syaiton u all......yess mek menari tekangkang tekoyak sampai abiq lagu tu....mane taknye cheqkn peminat setia akak GAGA kn!!!

nyahey tgh mek beradu tenage dgn lady gaga...tgk2 dapor mek dh berasap u all......cepat2 aku lari sepantas cahaye......tgk2!!!!





OMG!!!!!.....MY KUALI IS BURNING LIKE HELL U ALL!!!!




kan ko nak kate ape........nahas ko menari senje2 kn.....kuali siap dh tebakar ok.......besar sgt!!!...
disebbkan aku adalah seorg anak dare yg kuat gabra.....first thing aku buat adelah menjerit sekuat ati mcm bohsia kene gangbang u all!!!!

siap aku amik towel tepok2 kt kuali tu...api lak makin besar.......ayam sah2 dh al khatam...!!!!
owh nie tak leh jadik nie.....aku cepat2 capai pemegang kuali tu then tarok la kat sinki....nak dijadikkan cite pulak...paip kat umah aku tu waktu tu tak tutup rapat...so air sentiase menitek2.....ape lagi u all.....time aku tarok kat sinki tu...air teros masuk dlm kuali.......

tu diah...mcm firework mlm merdeka sangat...meletop2 scary ok....terus ingat tuhan!!!!
waktu tu api dh padam...tapi letop2 tu pulak lagi scary dr api.....bunyik mcm org tgh menembak dalam perang u all..........siap org bawah jerit........

BUNYIK APE TU.........TAMBI!!!!


kan teros mek mintak tolong..

AUNTIE TOLONG DAPOR NIE NAK MELETOP!!!!.....sumpah tu yg aku jerit kn.....


tak lame lepas tu letop2 tu ilang...tapi abiq satu dapor dgn percikan minyak2 tu....sambil aku mop sambil menggeletaq buntot nie........ilang semue selere makan mek!!!!

dah siap kemas bagai....baru la auntie bawah umah dtg jenggok aku.....hahaha nampak tak ikhlas sgtkn...kalu ko nak tolong sah2 dari tadi ko dtg.......buat betoi dapor aku nak meletop tadi....how!!!

anyway tq auntie!!!!

ok bile kenang2 kan hal tu......mmg la api tu kecik kn...tapi cepat sgt die merebak!!!





buat aku burn sekali...how????




serious teros kenyang aku dibuatnye ok....kan terus pose2 depan tv sambil mengenang nasib!!!
then aku on la channel 702 ......mmg kalu pkul 8.00mlm aku selalu gak tgk cite OPRAH TALKSHOW.........





kan sambil tgk tv...sambil isap sheysha!!!!




u all tgk tak cite oprah semalam...best kn.....scary ok......pasai org kene attack ngan chipanzee..
cite die mcm nie...name pompuan tu Charla Nash.....die ade anak pompuan sorang dh belasan tahun la anak die tu...yg die ni keje ngan sorang pompuan nie......yg bos die pulak mmg ade bele chipanzee......mmg dari dulu lagi charla ni takot sgt ngan cipanze bos die.....

tapi kadang2 bos die keluar...die suruhla charla nie yg jage chipanzee tu..........satu ari tu.....tak pasai2 chipanze tu mengamok then terus belasah si charla............waktu tu bos die ade...bos die yg call 911........

scary ok.....bile boss die cerite waktu kejadian tu...die cakap chipanze tu terus terkam si charla then terus koyakkan muke die....siap chipanze tu makan die sekali...abiq tangan die semue hancor!!!!.....

si charla nie lak tak leh ingt ape dh.....mmg die tak nak amik tau...die takot nnt bende tu jadik nightmare kt die......tapi kalu die ingt pon sikit2 ,doctor akan bagi ubot yg boleh lupekan memory die......




serious nie la gmbr cipanze tu...nampak kecik kn...tapi besar ok!!!!




semenjak kejadian tu charla mmg tak kasik sesape pon org tgk muke die yg hancur tu...siap wartawan nak bayar amik gmbr die...tapi die tolak...sekarang nie die mmg tinggl kat hospital je...siap bilik die ade pengawal jage taknak kasik wartawan dtg....

charla ni kene pakai topi sentiase sbb nak lindung kepale die...sbb kat atas kepale die dh rompong.....sedeh kn.....mate die terpakse di korek keluar...hidung pon dh takde..mulot pon nan ado....so doctor amik daging kaki die sikit tampal kt muke die.......pastu buat lobang kat mulot die supaye die boleh benapas dan makan.....die makan pakai straw sajo!!!

tapi die panggil oprah nak reveal kn muke die bt kali petame kt umum.......




waktu nie la oprah tanggal kn topi die!!!



oprah sendiri mcm tekejot u all.....tapi die mmg baik......siap die lap kn muke Carla tu sbb berair bagai.....nanges!!!

tapi aku mmg solute la charla nie...sbb die tak putus ase......die terime keadaan die mcm tu....mmg die kuat semangat sgt!!!ni aku ade translate kn sikit dlm bahase melayu oprah tgh beborak ngan charla.....

OPRAH : NOK....KO TAK KESAH KE ORG SCARY TGK MUKE KO YG HAUK NIE!!!!

CHARLA : NYAHEY MEK HAPPY GO LUCKY JE.....MEK YG TANGGONG BENDE NIE.....PEDULIK APE AKU ORG NAK KATE APE PON

OPRAH : MEK SOLUTE KO.....SEMBAH SUJUD SGT NIE!!!!


hahahah kn kelas tak aku alih bahase!!!!....very the ayat pondan kan!!!






ni muke charla sebelom





nie lak selepas



mcm mane die boleh lalui idop die dgn keadaan mcm tu.....ko dpt bayangkn tak bangun2 tido je tgk2





kepale ko dh takde!!!!






nok kalu kepale nan ado ...mcm mane nak pakai crown lagik nie!!!



then sekarang charla tgh buat tuntutan saman 50 JUTA USD kt boss kimak die tu...




nie si lahanat tu!!!




serious banyak lagi binatang yg boleh ko bele kn...kenape lak binatang exotic tu gak ko bele...pastu menyusahkan org lain kn..........

lain kali kalu korang nak bele binatang2 buas nie......tolong la simpan dlm kandang kalu nak lepas kn pon biar la dlm umah ko je...kang silap ari bulan ko yg kene makan bukan org lain kan...padan muka hang!!!!

hat kalu laki hang yg buat dajal.....takkan hang nak perok dlm kandang jugak....dose tau!!!



hang sule je depa!!!!!!



dh la the end story mek kat sini...sori panjang sikit entry kali nie......





cheq rehat dulu na!!!!




9 comments:

saveme_zero said...

kesian charla tu,miss mlm td.

ko ni ayoi...berdekah2 aku wehh..adoiii,hat berbulu ko tayang..geli wehh.

A.I said...

Alahai, siannye dia. abis ayam hangus. Sib bek bukan ngan kau skali hangit loi oiii...isk. kalau mak tak ni, kompom mak kim peha ayam goreng 8 ketol utk kau. :(

Alamak!!! aku tak tgk oprah la mlm tadi!! scene tu yg aku tunggu2. yg kene attch ngan cipanzi tu. tp sib bek kau ada gmbr pompuan tu. isk, sadis gilak!

Eye_nee said...

Alahai..sian nyer..tibe jer yer cipan zeetv tu mengamuk...tak pasal2 sicharla tu hilang kecantikan dia...

so the scary..bela teady bear jer la..dah tentu boleh buat peluk2 cam abg berbulu tu..Awwwww....

ayoi said...

SAVEME_ZERO:hahaha tema chipanzee sgt kn

KAK NGAH : kan nak suruh mak masak rendang ayam la

kak ngah kn suke tgk scene otak meletop la perot tebarai la...jubo tejeler la....tu la peveret hang!!!

KAK EYE_NEE: hahaha boleh membawe penyakit selseme babi hokey!!!

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY said...

ish..mak terlupa plak nak tgk smlm.lepas tgk biggest loser trus kuar makan mee bandung.tapi scary kan..tp kejadian ko lagik mak scary nok! tu arr, gi lagi melenting cam gaga tu.dia xpe ade maid boleh masakkan peha ayam..ko non ado! dh tau tgh msk xyah la gi kinja2...wakakakakak

D.O.U.B.L.E...S said...

ko nie noq yang g layan gaga tu buat apa..nanti2 le..malam sikit habiskan goreng ayam tu dulu..nasib ..

ayoi said...

ZIANA ; kan bayang kn kalu mek tebakaq...harus kuar kat muke depan surat kaba tamil kn

KAK CT : takmo nak time tu jugak telompat2..hahaha!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Ayooo...api nerake sgt !!! apakah ???

ayoi said...

AJ : nok tu api2 manje je u all!!!!