BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22.10.09

KESOPANAN & KESUSILAAN

Tu dia!!!!cam ginila tetiap ari aku balik keje......besesak2,,berebot2 nak naik bas rapid....







Alkisahnye semalam waktu time balik keje.....petang tu kan ujan...so sedie maklum mmg sah2 la jalan jem....so harusla bas rapid dipenuhi dgn penompang2 yg baru abis keje....


ok la jugak aku pon bukan kesah sgt pon pasal besesak2 nie...asalkan sampai umah jadik la....




Aku tnggu bas kat Taman Jaya......tunggu2 punye tunggu basnye tak sampai2...org pon dh ramai tunggu...bile bas sampai...memasing mcm ungka telepas dari sangka u all....berebut2 nak naik bas.....nasib baik aku ade pas bulanan so no hal la...sah2 aku dpt tempat.......pastu sebelah aku ni ade la sorang makcik ni.....rasenye umurnye dlm pertengahan kot...tapi kire begaye jugakla...dengar rambotnye yg bekale....



siap aku lukis bagai.....yg baju purple tu la makcik tu....aku tetap nak over shadow kn...harus siap pakai crown bagai...diva sgt!!!









Mmg semalam penoh gile...kesian aku tgk bas tu mcm tesangkot2 je....nak dijadik kan cite.....baru je aku nak landing tup2 bau kentot...kalu bau kentot biase takpe ni tak...bau die semacam je....mcm ko tak penah kentot dari azali lg....azab sgt u all.....dh la dng ramainye org tup2 bau kentot lak...hanjing je....dahla bau tu kuat sgt kat tmpat aku....sah2 la makcik ni yg kentot masakan plk aku yg melepas...kalu aku yg melepas takkan la bodo sgt aku tak rasekan...

pastu leh la makcik bt selambe je.....aku lak yg naik malu :(






HEHEHE*matikao muke makcik ni pon dh sebijik vontot!!*



Yang tak leh blah tu.....bukan sekali due u all......aku rase mau 3 -4 kali bebau kentot.....sah2 makcik nie sakit perot tahap gaban punye....atau pon die ni ade penyakit kot...penyakit bile kentot ko tak perasan lansong angin busyuk tu kuar akibat dari pengembangan lubang zuborr ko...*matila aku dh reka wabak penyakit sendiri*....




nak taknak aku buat2 tido jela u all...walhal dalam ati ni dh menangis2 tonggeng dh....punyela azab nak tunggu sampai kt bus stop kt umah aku.....naik kembang tekak aku...





CIKGU TOLONG AJAR!!!!!!...*matilamak cikgu ko seksi sgt*




secare jujurnye...aku mmg tak penah kentot dalam bas......malu siot!!!!......tu satu hal yg aku paling tak leh bla tu....time kalu ade aunty2 @ nenek@ datuk dan seangkatan dgnnye naik bas...

kalu ko dh nampak org tue tu bediri sile2 la bagi tmpat duduk u all....ni tak most of the time mmg aku alami sendiri bende nie...dieorg buat donno je....org tue tu tetonggeng ke ape ke....bt2 tak nampak je....aku gak feeling2 mother Teressa bangun terus bagi seat aku...walhal aku pon dh separoh koma ni....


or tu mmg moral org kite je kot...penting kan diri sendiri......nak2 kalu ade accident....jem nye kemain panjang....memasing nak nengok bab menolongnye seciput je u all....





bebalik cite makcik kentot bau taik hayam candu tue....nak di jadikan cite time dh nak smpai umah waktu tu....lagi sekali die bom kn we all......tibe2 time tgh mengumpat dlm ati....aku pon rase nak kentot u all....dah alang2 makcik tu kentot busuk aku pon carry on sekali la....amik ko....silent kentot lagi....hahaha....najiskan org kentot ko pon join kentot....so tema ari tu adalah ko kentot aku,aku kentot ko bleh!!!








aku siap bagi sign lagi....ko berani?






pastu aku buat2 sambung tido la balik...*mampos kentot sampai kuar cirit*


Tapi kan aku ade artikel pasal org yg kuat kentot nie.....ade jalan penyelesaian die u all....
alat ni mampu mengatasi masalah golongan yg kuat kentot




ni la bende nye.....


bende ni dicipte seorang lelaki dari Wuhan,China...bende ni diperbuat dr plastik dan harus dimasukkan ke dlm jubo u all yg suci itu ok...so bile u all kentot bende nie akan mengeluarkan bau wangian2...kelas gitu....


sah2 lepas ni kalu ko kentot bau taik unte sekali pon







org ramai tetap besorak utk ko....SYABAS!!!









7 comments:

A.I said...

WAKAKAKAKAKAKAKA


KAU GILER!
KAU DAH BUAT AKU TERKENTOT2 BACA CRITER KAU!

ayoi said...

ape lagi gunela pewangi jubo tu :P

ayoi said...
This comment has been removed by the author.
A.I said...

KAU ORDERKAN AKU 18 BATANG! PINK KALER YEK...ekekekeke..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

macam bst je alat kentut itu...wahahahahahaha

D.O.U.B.L.E...S said...

aku ingat nak order gak la alat kentut tu...

Anonymous said...

ayoialiah.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading ayoialiah.blogspot.com every day.
cash advance loan
loans