BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27.10.09

SELAMAT PENGANTIN BARU



Ok sepatutnye entry nie kne kuar sebelom aku bt entry teratak datin ruby tu.....ting tong kn tunggang langgang nak mampos blog aku nie.......anyway aku idak la nak cite details sgt sbb CT & AJ telah pon memukul cayang bab org kawin nie...aku just cite lite2 je la.....actually org yg kawin ni jiran aku kt kampong.....aku bestfreind ngan adik pompuan die.....dulu waktu sekolah kteorg siap bekongsi2 rahsie lagi......luar dalam aku tau pasal ko Bid...mampos bagi warning awal2....kalu ko dajal kn aku nahas ko...hahahaha!!!!....




kenduri tu ari sabtu ari tu......so pepagi sabtu tu aku straight gi umah kak siti@sam dulu...sebab nak tompang dierg......dlm tghari baru we all gerak....





so sebelom pegi tu harusla buat persedian dulu kan nokk ;






baju melayu *CHECK*





cukur janggot *CHECK*






bedak Miyami *CHECK*







*oooopppsss*






Umah pengantin pompuan tu dekat sungai buloh so kire dekatla dgn umah Kak CT&Sam...alamak dh cite panjang lebar lupe bagi tau name pengantin tu hahaha!!!...okla si lelaki tu aku kenal la sbb die jiran aku...WAFA namenye tang pompuan tu aku betol2 lupe....nampak betol jahat aku kn pegi sane nak makan je....





lets tgk2 gmbr2 kat kenduri tu u all....







pengantin due secoli sejoli








sat na aku nak gi tepong tawar...nak bunge telor :P










pelamin die mantop sgt








datin ruby jadik tetamu vvip gitu







antare makanan yg dihidangkan utk pengantin







udang galah....yum2



secare jujurnye makanan semuenye mmg sedap2 belake......tapi pelik kan...time nak abis tu aku tgk muke aj...aj tgk muke aku...


sbbnye;








* ooopppsss*.....matilaku lepas nie sah2 aku kene banned tak leh gi kenduri lagi



yg tak leh blah...time tgh duduk2 tu ...sempat lai aj meng expose kn diri die u all.....ko nak kate ape lagi org gile glamor katekn hahaha






tu diah Miss Uganda dh start tarik pitching ning baizuranye ;P




Aj aku ingt ko pegi depan tu sbb nak bukak step pencak silat ko... kate ko kekar sgt







Haa masuk!masuk!...ape lagi aku dh bukak step aku dh....ko bile lagi AJ?









6 comments:

A.I said...

Kalau aku gi...mau aku pon join tarik pitching ala-ala inul ngan si AJ! sib bek aku tak pegi..kalau tak, mau esok tu kuar dlm paper dewan runtuh!!!

Dj Epoi said...

Siut jew si AJ
Siap berbaju batik siut heheheh

Mampus lah kou lpasnih Ayoi heeheh

Dj Epoi said...

Ai...hang ponk hebat gak ker nyanyi....
Lagu dangdut satu?

ayoi said...

kaka ngah : hahaha tu la ko lagu dangdut...dangdut...dangdut....try la bawak lagu ustazah sekali sekale

dj epoi : ayoi setakat nak joget2 backup dance ok gak la....kalu tang nyanyi2 nie...idak la teman minat...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Glemmer nyer mek...berade di depan khalayak ramai gitu....
Lalalalalalala

angah iza said...

ayat ayoi kelakor le...
pengantin dua secoli...
hahahahhahahahaha......