BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1.11.09

NYONYOT SAMPAI PUAS


NOK KO NAK GI MANE TU?



ape lagi u all....gi umah mak aku la !





matilaku dh lambt gi u mah mak....janji nye suboh sepii dh berangkot u all....tup2 pkul 10 pagi baru aku bangun tido...tu pon mak yg cll nak tanye aku dh sampai kt mane..almaklumla aku kn puteri lilin...anak kesayangan gitu :P...

okla pejalanan semuenye ok...takdela sesak sgt komuter tu...sampai umah mak dlm pkul 1 ptg.....sampai2 je terus capai pinggan.....zup terus seru dapor......tapi kali ni mak tak masak sgt sbb mak tgh sakit gigi...takpela ikan goreng talapia & sambal ikan bilis pon dh cukop nak memenohkan perot aku nie.....


ptg tu lak Kak CT & Sam plk dtg......kak ct bawak sambal udang petai.....then bawak sekali bahan2 nak masak sipot sedot nak masak kat umah mak.....meriah!

aku ni mmg peminat seafood u all...ketam,udang,lala....ape2 la asalkan ko kerabat dasar laut semue aku telan....dulu kecik2 aku panggil sipot sedut ni...sipot nyonyot....hahaha nampak horny kn..

ok lets tgk gmbr ;






sipot yg belom diproses








bebek jadik komander tgh mengawasi kak ct memotong sipot nyoyot.







hasilnye......sipot sedot cili padi :)







sat na aku rase......ok ke tak ok!







memule tu ingt nak gatah2 je






hat ni dh second round siap tambah nasik dengan mini ikan talapia lagi......






ok mmg meletop..... sampai bebuih jubo u all....berani makan!.....sedap sampai nak koma...time ptg tu aku dh 3-4 kali masuk tandas cirit birit....almaklumla perot aku ala2 manje gitu tak leh pedas dh mcm dulu2.Mmg ari tu puas sgt makan sipot nie...lagi pon dh lame tak makan kn....so merase la ala2 kemarok time makan tu sampai tak ingat dunie.

harusla aku berdiet balik kan kate nak mantain badan!





matilaku bukan perot je mengembang tetek2 aku sekali naik kembang u all!






tu dia mak dh tebaring kekenyangan siap pose2 ala supermodel gitu!






same tak u all mak aku posing!merase ko gisele bunchen.....tak lame lg mak aku la take over stage ko...merase sgt!



9 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

aLA ko memang suke timbuh tek .... lalalalala
Sonok nyer Mak jd super model pas ni....

A.I said...

wow!! tetek pon bleh mengembang gak yek? kalu aku tau, aku balun bebanyak sipot sedot tu! isk isk

pearl'E.J said...

sedapnya siput nyonyot tu msk lemak tu... haishhh.. teringin la pulokk.... eheheee....

hahahahaha... tak leh tahan woooo, mkn kenyang, tetek yg naik... hahahahahaah adoihlaa... :D

ayoi said...

aj : bukan ke ko yg baru upgrade tetek ko nyah!

kak ngah : ko takyah makan sipot pon...tu laki kak ngah boleh jalan kan kewajipannye :p...*matila comment lucah sgt kn*

ayoi said...

pearl'ej : hahaha...merase sgtkn...tetek mengembang....18sx sgt :P

angah iza said...

tetek pon sampai kembang..
hahahaha...kelakau le ayoi ni..
pandai tol mak ayoi posing..
sama plak ngan gambau model tu :)

ayoi said...

iza : tu mak posing secare spontan gitu.....tetibe lak aura model die tekeluar....apo nak di kato :D

Eye_nee said...

Amik Ko Yoi....mlelecet la Jukeboq ko yer....ishhhhh budak niii....

ayoi said...

kak eye_nee : harus lepas ni sapu dgn minyak but but